Norvégia az én szememmel...

Minden, ami az ERASMUS félév alatt történik... Képeimet a linkblogból érhetitek el eredetiben.

Linkblog

Friss topikok

  • Reja: Nekem nem volt gondom a norvég emberekkel. Sőt, nekem csak pozitív élményeim voltak. Bárkit leszól... (2007.12.27. 11:40) Az első hét Oslóban
  • erosmattila: Hei Flóra, Tusen takk for skrive det =D. Jeg har lært norsk i Oslo! Igen ERASMUS ösztöndíjjal jött... (2007.11.10. 12:15) Az ígéret szép szó…
  • erosmattila: Tusen takk :D (2007.08.28. 08:52) A kalandok folytatódnak...
  • barbi: Szia, mi csak egy rövidebb családi "nyaralást" tervezünk Norvégiába, ill. holnap indulunk :) De n... (2007.08.08. 15:52) Jeg tror ikke
  • Réka: azt hiszem nagyon szerencsés vagy, hogy ilyen szép helyeken járhatsz ;))) fényképezz sokat és tedd... (2007.07.23. 19:03) A mai kirándulás

Harmadik hét egyetem...

2007.09.09. 16:32 | erosmattila | Szólj hozzá!

Természetesen a hetek óta várt csomagom még mindig nem ért ide... Mivel lejárt a vállalt határidő, anyu bement Boglárra, ahol feladta, hogy indítsák meg a keresést. Erre majd' hogy nem elhajtották, mondván, hogy örüljünk, ha egyáltalán ideér... no comment... Magyar Posta. Amúgy Norunn is érthetetlenül áll a dolog előtt, mivel már rég itt kéne legyen (szegény azért keveredett bele, mert otthon azt mondták, mi keressük innen, így Norunnt ráállítottam az ügyre, vele meg közölték, hogy a küldő ország felől kell keresni), már arra jutott, hogy biztos lóval hozzák =) mert 2 hét még gyalog is elég lenne... Kínunkban már poénkodtunk... Tehát várunk, mert ha minden igaz akkor már a paci átlépte a norvég határt, és most import vizsgálat alatt vesztegel Oslóban (ez a legutóbbi infó), na már csak újabb hetek, míg ide üget =(. Na de végre a net jobb, ingadozó, és csak néha esik 200 kbps alá...

Úgy érzem, megtáltosodtam, mivel egyfolytában esik, így a négyfal között nincs mást csinálni mint tanulni, na meg főzöcskézni =) egészen belejöttem már, és rájöttem, hogy eddig csak az időhiány miatt biztam másra a főzést, de itt muszáj, és a tanulgatás mellett is időt kell szakítani rá. Úgyhogy ez volt az elmúlt pár nap menetrendje: olvasás (elolvastam az összes eddigi előadásanyagokat, prezentáció készítés, sőt ma még váll.pü-et is számoltam =( ennyi mindent... a'szem beteg lettem) aztán főzés. Ma pl. rántott csirkemell burgonyapüré franciasaláta volt a menü =), na aztán meg muffint sütöttem! Komolyan, életemben először, és jó lett, tök büszke vagyok... Még csokit is olvasztottam a tetejére, és egy kis extrát is csináltam. Mert Norunnak most lesz a szülinapja, és úgy érzem, vmivel nem árt megköszönni, hogy mindenben próbál segíteni. Szerintem igen kreatív lett =) (itt még nem kötött meg a csoki).

Tegnap, meg Facebook-on John [jún], a Fotogruppen norvég vezetője átküldte az első meetingen készült, általunk ellőtt képeket, szerintem tök jó lettek...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt ő csinálta rólam, egész jó lett, ahhoz képest, hogy én vagyok rajta, úgy értem, hogy nagyon nehéz "szép" pillanatomban elkapni, vagy azért, mert tudom, hogy most fotóznak és akkor merev leszek, vagy épp ellenkezőleg, nem tudom és épp egy "érdekes" arckifejezés közepette kapnak lencsevégre... Na de ez most egyik sem, természetes, és jó (ugye? =). Pedig itt tudtam, hogy fotóznak, megdőlt az elméletem...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt meg én csináltam John-ról, büszke vagyok az első igazi profigéppel készített portrémra, meg is dicsért, mert van tartalma a képnek =).

Ezt a "bejelentkezést" nem eresztem olyan "bővére"... talán, mert kezd ellaposodni az élet, nincsenek olyan izgi dolgok, szép új tájak... Na nem, azért nem lapos, csak talán kezd kialakulni a normális kerékvágás, tudjátok lassan mindenki beleszokik, kialakul a mindennapok menetrendje =) Ez talán annyiból nem jó, mert a szűkös beosztásba nem fog belepasszolni semmi egyéb program... De majd csinálok neki helyet, ezt megfogadtam magamnak, mert nem azért vagyok itt Norvégiában, hogy csak egyetemre járnak. Világot is akarok, látni!!! Már csak azért is, hogy legyenek szép képek, amit ide feltehetek =D. Sziasztok mára.

Jah, és azoktól elnézést kérek, akik esetleg szertenék eredtiben is látni az itt készült képeimet, hogy hanyagolom azt az oldalt... de két napja is vagy 50 képet töltöttem (volna) fel, aztán vmi "kehe" lett gyanítom a kapcsolattal, vagy talán az oldallal, és minden elszállt, így nem volt türelmem, újra egyesével megcímkézni őket =( majd ha friss és kipihent leszek (mikor lesz az?), akkor újra... igérem.

Utolsó utáni utáni gondolatként, álljon itt az a kép, ami "kedves új, nemzetközi" barátok társaságában készült, sok nemzet van rajta, számszerint 10 =)

A bejegyzés trackback címe:

https://ematinnorway.blog.hu/api/trackback/id/tr42161068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása