Norvégia az én szememmel...

Minden, ami az ERASMUS félév alatt történik... Képeimet a linkblogból érhetitek el eredetiben.

Linkblog

Friss topikok

  • Reja: Nekem nem volt gondom a norvég emberekkel. Sőt, nekem csak pozitív élményeim voltak. Bárkit leszól... (2007.12.27. 11:40) Az első hét Oslóban
  • erosmattila: Hei Flóra, Tusen takk for skrive det =D. Jeg har lært norsk i Oslo! Igen ERASMUS ösztöndíjjal jött... (2007.11.10. 12:15) Az ígéret szép szó…
  • erosmattila: Tusen takk :D (2007.08.28. 08:52) A kalandok folytatódnak...
  • barbi: Szia, mi csak egy rövidebb családi "nyaralást" tervezünk Norvégiába, ill. holnap indulunk :) De n... (2007.08.08. 15:52) Jeg tror ikke
  • Réka: azt hiszem nagyon szerencsés vagy, hogy ilyen szép helyeken járhatsz ;))) fényképezz sokat és tedd... (2007.07.23. 19:03) A mai kirándulás

Ka Man itt járt...

2007.09.17. 23:04 | erosmattila | Szólj hozzá!

Múlt héten meglátogatott Ka Man, akit a nyelvtanfolyamon ismertem meg és Oslóban tanul "geotudológusnak" (geoscientist), nem sima geológus, mert azt kikérte magának, de a magyar változatát nem ismerem, ezért neveztem el így =). Most inkább a képekre helyezem a hangsúlyt, hisz tudjátok, egy kép többet mond ezer szónál ;), na jó meg fáradt is vagyok. Sok a beadandó ezen a héten... Na de nyavalygás helyett, jöjjön a lényeg és ami érdekes ;)!

A barátom és én (1), azaz Ka Man & Attila...

A barátom és én (2), azaz a Troll & Attila...

A bátor sziklamászó (én =D), mindenféle felszerelés nélkül felmerészkedtem erre a hatalmas sziklára =) lemászás közben pedig az egyik faág akart közelebbi kapcsolatba kerülni a hátsófelemmel, de csak akart ;)...

Jah, képzeljétek pénteken végre megkaptam a csomagot, és semmi sem romlott meg =D... De ez is kalandosra sikerült, ismét. Ha spontán ment volna, nem is én lennék... A lényeg, hogy szerdán ideért Bergenbe, de csak vmi központi elosztó helyre, ahonnan elvileg a hozzám legközelebbi postára vinnék másnap, és ott vehetném át (nem házhozszállítós a rendszer, mint otthon), na de nem ért ide csütörtökön... Bent voltam a nemzetközi irodában, hogy most már ide fog érni, erre közölték, hogy pénteken zárva lesznek, így nem tudják átvenni a csomagot (ugye érzitek, hogy üldöz a "balszerencse"), beszéljek az egyetemi postással, hogy az irodájában vehessem majd át, oké... Na de a pasi nem akarta megérteni, mi a bajom... elég igedtépő küzdelem volt... ezért Cecilie írt neki egy üzenetet norvégul, azt meg odaragsztottam az asztalára... Lényeg, hogy pénteken ott várt a csomag =D. Ka Man nagyon kíváncsi volt, mit rejt a doboz... Estére már használtuk is a hazai kolbászt, rakott krumplit csináltam, nagyon ízlett neki =). De előtte még bebarangoltuk a várost...

Látogatás a halpiacon (fiske torget)...

A híres-neves rakott krumpli, a péntek esti vacsora...

Itt épp a kenyérszeletelő gép (!) használatátra okítom Ka Mant szombat reggel =), irigyekedett is, mert nekik ilyen nincs Oslóban...

Az egyetemi múzeum "színház varázs" kiállításával kerülök közelebbi kapcsolatba =)...

Ugyancsak a múzeumban...

A norvég McDonald's... természetesen lazac van a tortilla-ban, de az épület is "magáért beszél" (autentikus faház eredti funkciójától nagyon-nagyon messze...).

Jó volt, hogy meglátogatott - igaz a földön alvás nem tett jót a hátamnak - de sokat nevettünk és jó érzés volt, hogy látni akart, ez azt jelenti, hogy barátok vagyunk =).

A bejegyzés trackback címe:

https://ematinnorway.blog.hu/api/trackback/id/tr62168928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása