Norvégia az én szememmel...

Minden, ami az ERASMUS félév alatt történik... Képeimet a linkblogból érhetitek el eredetiben.

Linkblog

Friss topikok

  • Reja: Nekem nem volt gondom a norvég emberekkel. Sőt, nekem csak pozitív élményeim voltak. Bárkit leszól... (2007.12.27. 11:40) Az első hét Oslóban
  • erosmattila: Hei Flóra, Tusen takk for skrive det =D. Jeg har lært norsk i Oslo! Igen ERASMUS ösztöndíjjal jött... (2007.11.10. 12:15) Az ígéret szép szó…
  • erosmattila: Tusen takk :D (2007.08.28. 08:52) A kalandok folytatódnak...
  • barbi: Szia, mi csak egy rövidebb családi "nyaralást" tervezünk Norvégiába, ill. holnap indulunk :) De n... (2007.08.08. 15:52) Jeg tror ikke
  • Réka: azt hiszem nagyon szerencsés vagy, hogy ilyen szép helyeken járhatsz ;))) fényképezz sokat és tedd... (2007.07.23. 19:03) A mai kirándulás

Intermezzo...

2007.11.10. 11:49 | erosmattila | Szólj hozzá!

Igen, mielőtt nekiveselkednék, hogy mindannyiótokkal megosszam „Russia Trip” élményeimet, azelőtt jöjjön pár kis szösszenet =D
Ez még azelőtt történt, hogy kiruccantunk volna olyan messzire… Az aranyos (mindenki csak úgy emlegeti, cute guy, ami talán nyersfordításban leginkább a „cuki”-val adható vissza, de az nem igazán venné ki jól magát, ha én így illetnék egy másik férfitársamat ;) corporate finance tanár (tudjátok, akiről már meséltem, hogy eddig nagyon rendes volt) megkérdezte egyik óra előtt; Na mi a helyzet? (na nem olyan Joe-san =D) következő kérdésként, megpróbálta eltalálni, honnan jöttem; Te, ugye olasz vagy? … Mellé… (ennyire international fejem lenne, tudjátok, már páran mellélőttek… vagy ez csak azt jelenti, hogy nincs tipikus magyar fej ;) De feldobódott mikor mondtam, Hungary, Budapest. Kérdezte, melyik egyetem… Én mondtam simán, Corvinus (halvány fogalma sem volt), erre mondta, hogy van egy kedves barátja a Pénzügy tanszéken a Budapest University of Economic s-en. Igen itt még minding BUESPA néven futunk… Na, és az ismerőse „Krisztina Molnár”, kicsit lelomboztam azzal, hogy mondtam, hogy nem ismerem. Ugyanis a Molnár meg a Krisztina igen gyakori név… Azt ugye nem mondhattam, hogy a Pénzügy tanszék nem a szívem csücske… Érdekes szitu volt. Ilyesfajta beszélgetés otthon nem vszínű, hogy megesik egy mezei hallgató (aki ol. nem demonstrátor) és a prof. között …
Tegnap óta folyamatosan havazik =D. Most épp hihetetlen nagy pelyhekben. Olyan jól eső érzés, nem tom miatt, nem mondhatnám, hogy elöntött vna tőle a karácsonyi hangulat (pedig hasonló a szitu, most is vizsgákra kell(ene) tanulni, ez már megszokottnak számít otthon az egyetemen, hogy áttanulod a Karácsonyt…), csak olyan szemet gyönyörködtető az egész. Remélem, átérzitek ;)
Ebből kifolyólag meginvitáltam Nawangot, hogy van-e kedve hóembert építeni. Volt =D. Olyan aranyos volt, ahogy örült a hónak. Most látott másodszor havat életében... Indiában nem igazán havazik (ugyanis ott tanult eddig). Tök jól éreztük magunkat, jó volt egy kicsit nem a tanuláson görcsölni, hanem újra kisgyereknek lenni. Ő (Snowbear) lett a végeredmény: 
Ugye tetszik? Nekünk igen, közösen alkottuk =D A mi kis hómacink, született 2007. november 10. és reméljük hosszú életű lesz!
Itt van a két művész... és Attila in the air ;)
Ja, és ismételten nagyon büszke vagyok magamra... Ugyanis ma pörköltet főztem (segítség nélkül, elejétől a végéig) és nagyon finom lett =D
Na, most vissza Oroszországhoz… Nézzétek meg a másik ("Orosz kirándulás") bejegyzést ;)

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://ematinnorway.blog.hu/api/trackback/id/tr93224300

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: dibujos de navidad para niños grandes 2017.12.28. 01:04:03

Carros usados en venta en phoenix - zaaxyrm

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása