Norvégia az én szememmel...

Minden, ami az ERASMUS félév alatt történik... Képeimet a linkblogból érhetitek el eredetiben.

Linkblog

Friss topikok

  • Reja: Nekem nem volt gondom a norvég emberekkel. Sőt, nekem csak pozitív élményeim voltak. Bárkit leszól... (2007.12.27. 11:40) Az első hét Oslóban
  • erosmattila: Hei Flóra, Tusen takk for skrive det =D. Jeg har lært norsk i Oslo! Igen ERASMUS ösztöndíjjal jött... (2007.11.10. 12:15) Az ígéret szép szó…
  • erosmattila: Tusen takk :D (2007.08.28. 08:52) A kalandok folytatódnak...
  • barbi: Szia, mi csak egy rövidebb családi "nyaralást" tervezünk Norvégiába, ill. holnap indulunk :) De n... (2007.08.08. 15:52) Jeg tror ikke
  • Réka: azt hiszem nagyon szerencsés vagy, hogy ilyen szép helyeken járhatsz ;))) fényképezz sokat és tedd... (2007.07.23. 19:03) A mai kirándulás

Ismét final count down...

2007.12.03. 08:44 | erosmattila | Szólj hozzá!

Már csak pontosan kettő hetem van itt Norvégia nyugati szegletében... ami vizsgákkal telik =( kitöltik az ember minden idejét, nem kell aggódni, hogy másra is jutna idő...

Ezért sem tudtam írni, az elmúlt időszakban (ezúton is elnézést azoktól, akik szívesen olvasták volna, hogy mi is zajlik errefelé, remélem van olyan ;)...

Jah, azért volt időm "szerencsétlenkedni", forró olajjal sikeresen megégettem az ujjam egy hete (másodfokú hólyagos volt :'( de már jobban vagyok)... csak hogy vmi "izgit" is mondjak. Izgi volt, csak kellemetlen.

Ezt nem az utolsó "bejelentkezésnek" szánom, úgyhogy remélem még meglátogattok így virtuálisan (legalább) - igaz a záró akkord még várat magára valamelyest, mert szép kerek egész kell legyen, ahogy azt már tőlem megszokhattátok =D

A bejegyzés trackback címe:

https://ematinnorway.blog.hu/api/trackback/id/tr19250378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása